Ook op Aurum heeft het COVID-19 virus invloed. Ons team werkt zoveel mogelijk op afstand. Zoals ceo Marc zei: “De gezondheid van onze mensen en hun families gaat voor.” Vanuit huis zetten we ons werk zo goed mogelijk voort. Vooralsnog zien we geen beperkingen in de levering van ons product Huisbaasje en blijven de projecten met zakelijke partners doorlopen. Alleen bij grote orders bestaat de mogelijkheid dat we te maken krijgen met enige vertraging. Ons Huisbaasje helpdesk team werkt ook vanuit huis, maar is gewoon op de normale tijden te bereiken. Al onze klanten kunnen ons gewoon bellen voor vragen. Wel kan het zijn dat ons team doordat ze niet op hun reguliere kantoorplek werken, niet even snel bij alle klantgegevens kan als normaal. De meeste vragen kunnen echter snel beantwoord worden.
Ook zakelijke klanten kunnen via de mail en telefoon ons blijven contacten. Bijeenkomsten worden waar mogelijk verplaatst naar virtuele omgevingen.
We wensen iedereen enorm veel sterkte in deze roerige tijden.
– Het Aurum team
COVID-19 is affecting our daily life and also how we work. Our team is working remotely as much as possible. Ceo Marc said: “The health of our people and their families comes first.”
At this point we don’t see any problems in the delivery of our product Huisbaasje nor with other business projects. Only for large orders, a delay might occur. Our Huisbaasje help desk team is working from home and can be reached by telephone in our regular business hours. Al our customers can contact us as usual.
Also our business customers and partners can contact us by mail and phone. Meetings will be hosted in virtual spaces. We wish everyone good health in these difficult times.
– The Aurum team